Yarın kutlanacak olan NATO günü nedeniyle Kuzey Makedonya Başbakanlık binası ile Savunma ve Dışişleri Bakanlıkları binaları NATO renklerine büründü.

Kuzey Makedonya Başbakanı Dimitar Kovaçevski yaptığı kısa açıklamada, “Ukrayna’ya yapılan saldırının Avrupa kıtasını yeni  gelişmelere gebe bıraktığının, bu olayın da ülkemizin tek çıkar yolu NATO olduğunu hatırlattığını” kaydetti.

 

 

Advert