Üsküp Büyükşehir Belediye Başkanı Danela Arsovska, Üsküp Müftülüğü tarafından düzenlenen iftara katıldı.

Danela Arsovksa, daveti ve gösterdiği misafirperverlikten dolayı Üsküp Müftüsü Kenan İsmaili’ye teşekkür etti.

İftar ile ilgili yaptığı paylaşımda Arsovska, “Saygıdeğer Müslüman yurttaşlarım, kutsal Ramazan ayında, iyiliğin, affın, yardımlaşmanın ön plana çıktığı bu ayda, huzur ve bereketin tüm evlere ulaşmasını diliyorum.” ifadelerine yer verdi.

Advert