Bakanlar Kurulu, dün yaptığı toplantıda Bulaşıcı Hastalıklar Komisyonunun toplu ulaşıma yönelik talebini gündeme aldı.

Alınan kararla toplu ulaşımda, %50 olarak uygulanan yolcu sayısı kısıtlamasının kaldırılması kabul edildi. Bununla birlikte toplu ulaşım şirketleri araçlardaki koltuk kapasitesinin tamamını kullanabilecek.

Ancak toplu ulaşım protokollerinin uygulanmasına azami dikkat gösterilecek.

Advert