Kuzey Makedonya, bugünden itibaren yeni bir sıcak hava dalgasının etkisi altına giriyor. Meteoroloji uzmanları, ülke genelinde hava sıcaklıklarının yer yer 37 dereceye kadar yükseleceğini açıkladı.
Yüksek sıcaklıklar nedeniyle yetkililer turuncu ve sarı meteorolojik uyarı yayımlarken, özellikle yaşlılar, kronik hastalar ve açık alanda çalışanların dikkatli olmaları istendi.
Günün büyük bölümünde havanın güneşli ve sıcak geçmesi beklenirken, öğleden sonra bazı bölgelerde kısa süreli sağanak yağış, gök gürültüsü ve kuvvetli rüzgâr görülebileceği belirtildi.
Üsküp’te ise hava sıcaklığının 35 dereceye kadar çıkması bekleniyor. Uzmanlar, vatandaşlara günün en sıcak saatlerinde güneşe çıkmamaları, bol sıvı tüketmeleri ve sıcak havaya karşı gerekli tedbirleri almaları çağrısında bulundu.




