İçişleri Bakanı Pançe Toşkovski, sosyal medya hesabından yaptırdığı Kovid 19 testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Bakan Toşkovski, semptomlar ortadan kalkıncaya kadar görevini evden yürüteceğini de açıkladı.

Advert