Geçtiğimiz hafta 24 Haziranda başlayan seçim kampanyası, partilerin çeşitli bölgelerde gerçekleştirdikleri halkla buluşma toplantılarıyla devam ediyor.
Milletvekili adayları salgın nedeniyle getirilen kurallar dahilinde daha küçük gruplarla küçük mitingler düzenliyor.
Devlet Seçim Komisyonunun kararıyla 13 Temmuzda Kovid 19 hastaları ve karantinada bulunanlar oy kullanacak. 14 Temmuzda ise hastalar ve dışarı çıkamayan yaşlılar oylarını kullanacak. 15 Temmuzda ise sandıklar 07.00-21.00 saatleri arasında açık kalacak.