Türkiye Cumhuriyeti Yurtdışı Türkler ve Akraba Toplulukları Başkanlığı (YTB) Başkanı Abdullah Eren, Sırbistan başkenti Belgrad’a resmi ziyaret gerçekleştiriyor.
Belgrad Müftüsü Mustafa Yusufshahiç ile bir araya gelen Eren, iki kurum arasında işbirliği imkanlarını değerlendirdi.
Eren görüşmeyle ilgili “Samimiyeti ve misafirperverliği için müteşekkiriz.” dedi. Müftü Yusufspahiç, ise Türkiye’ye kalbi selamlarını iletti.