Üsküp’te Başbakanlık, Savunma ile Dışişleri bakanlık binaları NATO’nun renklerine büründü

Gündem - 03-04-2022 21:57

Yarın kutlanacak olan NATO günü nedeniyle Kuzey Makedonya Başbakanlık binası ile Savunma ve Dışişleri Bakanlıkları binaları NATO renklerine büründü.

Kuzey Makedonya Başbakanı Dimitar Kovaçevski yaptığı kısa açıklamada, “Ukrayna’ya yapılan saldırının Avrupa kıtasını yeni  gelişmelere gebe bıraktığının, bu olayın da ülkemizin tek çıkar yolu NATO olduğunu hatırlattığını” kaydetti.

 

 

Günün Diğer Haberleri