Türk vatandaşı Üsküp Merkezinde uyuşturucu ile yakalandı

Gündem - 02-05-2024 14:17

Dün Üsküp merkezinde polis memurları 32 yaşında Türk vatandaşı AG’yi göz altına aldı. Kuzey Makedonya  İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada 1 Mayıs’ta 20:00 sularında Üsküp Merkezinde yapılan aramada kendisinde uyuşturucu maddenin bulunduğunu bu nedenle göz altı yapılarak adli sürecin başlatıldığı ifade edildi. 

 

 

Günün Diğer Haberleri