Makedonyalı Ortodoks Hıristiyanlar, "Badnik" olarak bilinen Noel arifesini kutluyor.
Hz. İsa'nın doğumunun kutlayan vatandaşlar, mumlar yakarak ve kilise içerisindeki ayinlere katılarak dini vecibelerini yerine getiriyor.
Ayrıca dün akşam Başkent Üsküp olmak üzere Makedonya'nın bir çok yerinde Hıristiyanlar ateş yakarak Noel Arifesini karşıladı.