Koronavirüsten iyileşenlerin sayısı 200’e ulaştı

Gündem - 20-04-2020 13:19

Sağlık Bakanlığı son 24 saatte koronavirüsle ilgili yaşanan gelişmeleri paylaştı. Son 24 saatte 21 hastanın iyileştiği bildirildi.

24 saat içerisinde yapılan testlerin 18’i pozitif çıktı. Kumanova’da 9, Üsküp, Kalkandelen ve İştip’te 2, Köprülü, Gostivar ve Pehçevo’da 1’er vaka tespit edildi. Vaka sayısı 1 225’e ulaşırken son günde 3 kişi koronavirüsten yaşamını yitirdi.

Günün Diğer Haberleri