Başkan İbraim, Büyükelçi Ulusoy’u Ağırladı

Gündem - 27-02-2026 17:11

Merkez Jupa Belediye Başkanı Ariyan İbraim, Türkiye Cumhuriyeti Üsküp Büyükelçisi Sayın Fatih Ulusoy ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile Türkiye Maarif Vakfı’nın iftar programı vesilesiyle gerçekleşen ziyarette, Türkiye ile Kuzey Makedonya arasındaki köklü dostluk ilişkileri ve mevcut iş birliği alanları ele alındı. Görüşmede, karşılıklı temasların ve ortak projelerin önümüzdeki dönemde daha da geliştirilmesine yönelik temenniler dile getirildi.

 

Günün Diğer Haberleri