İspanya Yeni Ekonomik Forumuna katılan Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Binali Yıldırım, Makedonya’nın AB üyeliği hakkında konuştu.
Türkiye’ye uygulanan çifte standardı dile getiren Yıldırım, “Makedonya’yı kim içeri almak istiyor? Avrupa Birliği mi? Nasıl alacak? Yunanistan daha Makedonya’nın ismine bile tahammül edemiyor. Makedonya ‘Biz Makedonuz, ülkemizin adı Makedonya’ diyor, Yunanistan ‘Yok siz Makedonya değilsiniz” diyor. Nasıl alacak Avrupa Birliğine? Dürüst olup çifte standardı bırakmak lazım. Biz AB'ye karşı her zaman dürüst olduk, ama aynı karşılığı görmedik” ifadelerini kullandı.