Başbakan Kovaçevski yatırımcı çekmek için Birleşik Arap Emirlikleri’ne gidiyor

Ekonomi - 18-10-2022 12:19

Kuzey Makedonya Başbakanı Dimitar Kovaçevski, beraberindeki heyet ile birlikte Birleşik Arap Emirlikleri’ne (BAE) resmi ziyaret gerçekleştirecek. Kovaçevski’nin Abu Dabi ziyareti kapsamında çeşitli temaslarda bulunması bekleniyor.

BAE ziyaretinde başbakana Maliye Bakanı Fatmir Besimi, MUlaştırma Bakanı Blagoy Boçvarski ve Tarım Bakanı Lyupço Nikolovski eşlik edecek.

Makedon heyet Abu Dabi’de yatırımcılarla bir araya gelecek. Kuzey Makedonya’nın ekonomi politikalarını tanıtıp, yatırım imkanları konusunda bilgilendirmeler yapacak.

Bu ziyaret kapsamında ülkeye altyapı, tarım, turizm ve enerji alanlarında yatırım çekilmesi hedefleniyor.

Günün Diğer Haberleri