60 yaş üstü kişilere üçüncü doz aşı tavsiyesi

Diğer - 23-09-2021 13:03

Sağlık Bakanı Venko Filipçe, düzenlediği basın toplantısıyla Ulusal Aşılama Komitesinin yaptığı toplantıyla ilgili açıklamalarda bulundu. Filipçe, komitenin 60 yaş üstü vatandaşlar ve tüm sağlık çalışanlarının üçüncü doz aşı yaptırması tavsiyesinde bulunduğunu açıkladı.

Daha önceden hangi aşı alındığına bakılmaksızın üçüncü doz için Pfizer-Biontech aşısının kullanılacağını belirten Filipçe, Pazartesi günü itibariyle üçüncü dozu vermeye başlayacaklarını söyledi.

Filipçe, dün itibariyle iki doz aşı yaptıran kişi sayısının 700 bini aştığını da sözlerine ekledi.

Günün Diğer Haberleri