Kuzey Makedonya Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, Bulaşıcı Hastalıklar Komisyonu’nun 22.00 ila 05.00 saatleri arasında sokağa çıkma kısıtlaması teklif ettiğini duyurdu.
Komisyon tarafından sokağa çıkma kısıtlamasının hangi günden başlaması gerektiği ve ne zamana kadar devam edeceği konusunda henüz bir açıklama yapılmadı.
Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, bu teklifin son dönemde vaka artışından ve tedbirlere riayet edilmemesinden kaynaklandığı belirtildi.